Freestyle avond gaat niet door
Misschien vanwege de temperatuur maar eigenlijk omdat we door onverwachte omstandigheden deze laatste avond van het seizoen gebruiken om de competitie ronde in te halen die we moesten missen omdat we geen toegang hadden tot Sporthal De Slagen van wege de constructie problemen aldaar.




Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!